środa, 23 stycznia 2013

BELL: Satin Mat, puder.

Niedawno gdy byłam na zakupach w Biedronce, zaszłam oczywiście zobaczyć kosmetyki. Wszędzie ciągnie do kosmetyków. Przeglądając lakiery, zauważyłam puder z firmy BELL. Już nie pamiętam kto, ale polecał mi go ktoś. Był tani, więc postanowiłam go kupic i wypróbować. Po tygodniu testowaniago, już śmiało mogę co nie co opowiedzieć.

Gdzie można go kupic? Jak widzicie w wielu miejscach, w wielu galeraich możecie spotkac stoisko z kosmetykami BELL, a także w małych sklepikach oraz w niektórych Biedronkach :)
Cena: ok.12zł
Pojemność: 11g


Wybrałam oczywiście najjaśniejszy odcień,  jak zawsze. Pierwsze wrażenie jak najbardziej ok. Spełniał moje wymagania, a poprzeczkę zawsze zarzucam wysoko. Bardzo fajnie wykańcza makijaż, jest niewidoczny, dobrze się rozprowadza. Już nawet nie wkurzało mnie to, że nie umieścili gąbeczki (tak jestem wymagająca), ale na szczęście miałam w domu. Niestety mój zachwyt nie trwał długo, wiem nie ma co wymagać od pudru za 12zł, ale był dość nietrwały, matował tylko na 2 godziny. A komu się chce biegać co chwilkę do łazienki i poprawiać makijaż? Napewno nie mi. Ogólnie da się przeżyć, tylko ta trwałość zdecydowanie na NIE.

A prezentuje się oczywiscie bardzo ładnie. Ach te motylki *-*


Używałyście tego pudru? Co o nim sądzicie?
A co sądzicie o marce BELL?


2 komentarze:

  1. Miałam sobie go kupić ale niestety już nic nie było ;/ tez pewnie bym wzięła najjaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy kupowałam też były już ostatnie sztuki. W sumie fajny jest, tylko ta trwałość :(

      Usuń