poniedziałek, 28 stycznia 2013

SAFARI: lakier nr. 15

Przedstawiam Wam kolejny lakier z SAFARI.
Tym razem róż. Kolor trochę nie w moim guście, ale dostałam go w prezencie i oczywiście przetestowałam. Prezentuje się nawet nieźle.


Gdzie można go kupic?:  Wiele miejsc, strona internetowa, małe sklepiki, stoiska.
Cena: około 3zł
Pojemność: 12 ml


Po pierwszym użyciu miałam mieszane uczucia. Po poierwsze lakier był dziwnie gęsty i cięzko się nakładał, zostawiał jakieś grudki, nie spotkałam się z tym nigdy. Zmartwiłąm się, ale go nie zakręcałam, był przez jakiś czas otwarty. Potem spróbowałam ponownie nałożyć i tu wielkie zaskoczenie. Lakier jak nie ten, nagle zmienił konsystencję, z łatwością się nakładał. Najlepiej kryje przy dwóch warstwach , ale zdarza się, ze widać pociągnięcia pędzelka. Schnie bardzo szybko. Kolor dość ładny, ale na paznokciach, bo w buteleczce nie wygląda zachęcająco. Trwałość około 3 dni.



3 komentarze:

  1. Kurcze u mnie nigdzie nie ma tych lakierów.. a szkoda bo słyszałam, że są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zakupić je przes stronę internetówą quiz.pl :)

      Usuń
  2. uwielbiam te tanie lakiery :) niejedne są lepsze od tych markowych. zrobiłam raz test identycznych kolorów jeden Chanel drugi Magic visage(3zl) na oba kolory top coat seche vite i oczywiście Magic Visage sprawdził się o niebo lepiej. Lakier nie odpryskiwał tylko delikatnie sie scierał na końcach, a Chanel odchodził po drugim dniu płatami... eh


    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mojego kosmetycznego świata:)

    MM

    OdpowiedzUsuń