piątek, 25 stycznia 2013

SAFARI: lakier nr. 33

Dobra dosyć narzekania. Pokażę Wam dziś jeden z moich ulubionych lakierów.
Był idealny na jesień. Zimą postawiłam na kolory, a co tam szalejemy, nie ma co się smucić.
Ale i tak często wracam do brązów.



Gdzie mogę kupić?: Oj wiele miejsc, małe sklepiki, różne stoiska.
Cena: ok 3zł
Pojemność:12ml


Nr.33 to stonowony brąz coś w odcieniach kawy z mlekiem. Nie zawiera drobinek, daje delikatny połysk. . Lakier szybko i wygodnie się nakłada. Wystarcza tylko jedna warstwa, dlatego go lubię. Poza tym schnie naprawdę szybko. Nie tworzą sie żadne smugi. Trzyma się u mnie okolo 2-3 dni, nie odpryskuje się, ale troszkę się ściera. Jak widzicie same plusy, minusów według mnie nie posiada. Za taką cenę warto go kupić. 12ml za 3zl to bardzo tanio. Polecam.

Posiadacie lakiery z firmy Safari? Co o nich sądzicie?

2 komentarze:

  1. te lakiery są świetne! mam kilka kolorów
    niedrogie i dobre :)

    ale ostatnio przerzuciłam się na lakiery Marizy :) jako konsultantka mam je od 3 zł

    wg mnie bezsensu wydawać kupę kasy na lakiery po kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt zł, za ułamek tej ceny można mieć przyzwoity lakier w wielu odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W 100% zgadzam się. Szkoda wydawać na to kasę, lepiej ją wydać na..... inne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń