sobota, 26 stycznia 2013

YVES ROCHER: Wydłużający tusz do rzęs 360*

Od producenta:
Nowatorskie połączenie zaokrąglonej końcówki, która idealnie pokrywa 100% rzęs, oraz szczoteczki z elastomeru rozczesującej i pokrywającej rzęsy na całej długości, bez sklejania. Żadna rzęsa nie zostanie pominięta – nawet te najkrótsze, najcieńsze i znajdujące się w kącikach oczu.




Gdzie można kupic?: W skleie Yves Rocher lub w ich sklepie internetowym
Cena: 49zł
Pojemność: 7ml



Gdyby to nie był tusz, który dostałam od mamy, nigdy bym go sobie nie kupiła, zamiast wydawać tyle kasy kupiłabym sobie sprawdzony tusz z dobrej firmy. Nie uważam, że Yves Rocher to zła firma, ale tusze są zazwyczaj tu beznadziejne. Tym razem tusz, ani mnie nie zachwycił, ani go nie wyrzuciłam. W sumie wydłuża rzesy, ale nie zauważyłam, aby jakoś specjalnie je pogrubiał. Owszem pogrubi po 3 warstwach, ale to zrobi każdy tusz, więc rewelacji tu nie ma. Plusem napewno jest to, że szybko schnie i  nie podrażnia oczu. Niestety po kilku godzinach mi sie obsypywał pod oczami, co niestety jest dość wkurzające i niekomfortowe, szczególnie gdy ktoś cię informuje o tym. Szczoteczka tez mi się nie podoba, nabiera zbyt dużo tuszu, a potem na rzęsach powstają grudki. Wiele osób zachwalało ten tusz, u mnie się średnio sprawdza. Warto było spróbować, ale tylko spróbować, bo przy takiej cenie nie warto tego tuszu kupować. Cena nie jest niestety równa jakości tuszu.

Czy mieliście styczność z tym tuszem? Jak się u Was sprawdził?
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. nie miałam go :) ogólnie w tym sklepie rzadko kupuję ;) .obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie sklep polecam, jedynie tuszy nie :) Dziękuję :*

      Usuń
  2. Nie miałam przyjemności z tym tuszem jeszcze:) Obserwuję Twojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję, właśnie Twojego chciałam obserwować niestety nie mogę nigdzie znależć tej opcji :(

      Usuń
  3. Tusze z YR mnie jakoś do siebie nie przekonują, może dlatego, że się na jednym z nich zawiodłam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tusz, efekt jest dość naturalny, ale mnie się to podoba.

    OdpowiedzUsuń