niedziela, 17 lutego 2013

MY SEKRET: 3 in 1 mascara - tani nie znaczy zły!

Przepraszam, za tak długą nieobecność, aparat mi nawalił ;/

Nadszedł czas na recenzję tuszu, ktory kupiłam tydzień temu. Zdążyłam już go wypróbować , co nie co mogę o nim powiedzieć. Często wśród ludzi jest stwierdzenie tanie kosmetyki-beznadziejna jakość. A jak bardzo czasami się mylą. Trafiałam już na super marki z beznadziejną jakością, a tu tanio i zadowolająco . Czego chcieć wiecej :)

Cena: 10,99 zł
Pojemność: 10ml
Gdzie mogę kupić: drogeria Natura

Opis:
"Nowość dla cienkich i słabych rzęs!
Tusz do rzęs pogrubiająco – wydłużający 3 w 1. Innowacyjna formuła kremowego tuszu oraz
nowa silikonowa szczoteczka natychmiast pogrubi i wydłuży Twoje rzęsy. Wystarczy jedna warstwa.
Idealny dla wrażliwych oczu - bez trudu zmyjesz go wodą! Dostępny w kolorze czarnym"


Słabych rzęs akurat nie mam, ale lubię mocno wydłużone i pogrubione rzęsy. Po ostatnich doświadczeniach z tuszami marki YR, które opisałam na blogu, bałam się, ze znów trafię na beznadziejny tusz. A tu prosze niespodzianka - świetny tusz za taniochę :)
Od dzisiaj mój hit! Polecam!

Wystarczy jedno pociągnięcie i już widać efekty, świetnie wydłuża, pogrubia, rozdziela rzęsy. Poza tym nie osypuje się, nie pozostawia grudek. Utrzymuje się bardzo długo. Szczoteczka bardzo fajna z łatwością nakłada się tusz. Produkt godny polecenia! :)

5 komentarzy:

  1. Moim nowym hitem jest srebrny tusz z eveline dostępny w biedrze za ok 10zł :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już właśnie o nim ;)
    i podobno minimalnie różni się od "mejbelinu",który w promocji kosztuje ok 40 zł ;x

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie w ogóle się nie rózni. Są takie same! Warto więc zakupić tanszy :D
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. nigdy nie miałam tej mascary ale przetesuję:>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie miałam i chętnie sama bym jej wypróbowała, zwłaszcza jeśli faktycznie niczym się nie różni od tych droższych.

    OdpowiedzUsuń