środa, 27 lutego 2013

YVES ROCHER: Szampon-żel pod prysznic

Strasznie nie lubię pisać o produktach, które w ogóle się u mnie nie sprawdziły, ale chce Was o nich poinformować. Dziś pokażę Wam szampon-żel z YVES ROCHER.

Cena: 14,9 zł (obecnie promocja 9,90 zł )
Pojemność: 200ml
Gdzie można kupic? Sklepy Yves Rocher

Od producenta: "Jego delikatna piana przybiera na skórze i na włosach zapach energizujący. Nie ma nic przyjemniejszego niż orzeźwienie od stóp do głów i rozpoczęcia dnia tchnieniem zielonej natury!
Formuła o neutralnym dla skóry odczynie pH, wzbogacona składnikami nawilżającymi i zmiękczającymi, nie naruszająca równowagi skóry ani włosów."
Nigdy nie byłam optymistycznie nastawiono do produktów typu 2 w 1 , tak jak właśnie do szamponu-żelu. Sama zapewne nie kupiłabym tego, ale jak mama kupiła to chciałam przetestować. 
"Energizujący zapach" w sumie co kto woli. Wedlug mnie to takiego zapachu on nie posiada i nie pachnie ładnie. Nie miałam wielkiej ochoty myć się nim, na szczęscie zapach na skórze nie utrzymywał się za długo. Poza tym bardzo lubię jak płyny bardzo się pienią. Wiem, że producent mówi o "delikatnej pianie', ale czułam jakbym się myła samą wodą. Nie jest wydajny. Jeśli chodzi o używanie go jako szamponu, to bałam się to zrobić. Staram się dbać o włosy i nie wyobrażam sobie mycia ich czymś takim. Poza tym mam bardzo gęste i długie włosy, dlatego musiałabym zużyć bardzo dużo płynu, bo jak wiecie nie pieni się za dobrze. Za to moja mama użyła go na włosy i uważa, że niczym się nie różni od normalnego szamponu oprócz własnie tej piany.
U mnie niestety się nie sprawdził. Miałyście go?

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Nie miałam i po Twojej opinii raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam i po tej opinii nie chcę mieć :P

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż i kosmetyczne buble się zdarzają;)
    Rozdanie u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/02/rozdanie-kosmetyczne-nr-3.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mialam, ale nie zaluje ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale nie jestem zwolenniczką produktów 2 w 1, więc nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Troche mi smutno ze ja nie miałam okazji nigdy przetesować nic z Yves Rocher ale u mnie w miescie nie ma ich sklepu i nawet niewiem gdzie jest najblizszy :)
    Dla mnie takie rzeczy jak sa do wszystkiego to sa do niczego !
    Zreszta nie umyłam bym włosówm tym samym co buzki ;D
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest możliwość zamawiania prze internet :) Polecam ! :)

      Usuń
  8. Moim zdaniem na pierwszy rzut oka to szampon i żel w jednym to kiepskie połączenie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako żel tak, jako szampon nie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! zostałaś nominowana u mnie do Versatile Blogger Award,zapraszam do udziału w zabawie.http://forward-pola.blogspot.com/
    Pola:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mialam tego żelu ale lubię kawowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego żelu, ale raczej nie przepadam za produktami typu 2w1.

    OdpowiedzUsuń