piątek, 1 lutego 2013

YVES ROCHER: Żele pod prysznic

Coraz bardziej wydaje mi się, że ten blog jest tylko o kosmetykach Yves Rocher. Po prostu ostatnio coraz bardziej lubię tą firmę.  Tak, wiem, w ostatnich notkach napisałam negatywnie o tuszach, ale inne produkty są naprawdę świetne i godne polecenia. Dziś pokażę Wam moje ulubione żele pod prysznic. Są cudne. Polecam!

Oto one:
-Żel pod prysznic Ziarna kakao
-Żel po prysznic Ziarna kawy

 


Pojemność: 200 ml
Cena :
-kawowego 8,9 zł
-kakaowego 6 zł (obecnie promocja, warto skorzystać!)


Uwielbiam zapach kawy, a zapach żelu wprost obłędny. Mniam! Zapach jest dość trwały gdyż jeszcze długo czuję go na skórze, a także w łazience po kąpieli. Żel ma kremową konsys tencję, przedewszystkim nie jest wodnista, nie kończy się szybko.  Jeśli chodzi o zapach kawowy zużyłam już kilka opakowań :) Do kakaowego zapachu dłużej się przyzwyczajałam, ale już go polubiłam

Często są promocje na żele z tej firmy i warto z nich skorzystać. Chcę Wam także pokazać inne żele z tej serii.


Miałyście któryś z tych produktów? Który polecacie?

9 komentarzy:

  1. Ja jakoś nigdy nie miałam żelu z tej firmy.
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham malinową serie z YR <3 cudowny zapach... ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    +obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, moja ulubiona marka kosmetyków. Lubie te zele, wszystkie zapachy z te serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzę jutro je obczaić! :) Zachęciłaś mnie!
    Dziękuję za odwiedziny!
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię YR... wycofali mój ukochany samoopalacz:(

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm,30 stycznia paczka,1 lutego recenzja....???

    OdpowiedzUsuń