sobota, 2 marca 2013

LNC: Lakier Pure Red

Hej kochani ! :)Jak tam weekend?Mam nadzieję, że nie spędzacie go tak samo jak ja, czyli w książkach. Dziś chcę pokazać Wam mój ulubiony kosmetyk, według mnie najlepszy lakier pod słońcem. Dlaczego lubię? Hmm.. może dla tego, że lubię czerwień, ale napewno nie tylko dla tego. Czytajcie dalej :)


Lady's Nails Cosmetics lakier kolorowy Pure Red


Cena: 14 zł

Pojemność: 14 ml

Gdzie można kupić? http://pl.ladys-nails.eu


Plusy:
-dobrze wyprofilowany pędzelek, rozkładanie lakieru to czysta przyjemność, wystarczy dwa razy machnąć pędzelkiem i gotowe ;)
-nie zostawiają smug 
-nie odpryskuje
-nie potrzeba drugiej warstwy
-trwałość: tydzień, to naprawdę długo-wydajny
-duży wybór kolorów
Minusy:
-jak dla mnie brak ich



28 komentarzy:

  1. U siebie samej jakoś nie przepadam za czerwienią, ale u Ciebie mi się podoba:D Ładny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny odcień:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię czerwieni, ale mojej mamie by spasował, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jest to taka mocno krwista czerwień, jaką ja lubię, ale myślę, że jako lakieromaniaczka, nie pogardziłabym takim kolorkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor, ale lakierów tej firmy jeszcze nie używałam;)

    mogłabym prosić o kliknięcie w banner Sheinside na moim blogu? z góry bardzo dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ten tydzień trwałości mnie kusi... dzisiaj po południu pomalowałam paznokcie, poszłam na basen i już odpryski... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. skuszę się, mi się nic na pazurach nie trzyma :(

    www.cookplease.blogspot.com zapraszam serdecznie na spaghetti!

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę ten lakier- świetna czerwień! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie czerwienie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor ! Super się prezentuje :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach śliczny, sama na paznokciach mam teraz czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. masz podobną nazwę bloga i tło jak u mnie xddd
    ale no nic , fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny lakier :)

    zapraszam do mnie, może obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do udziału w kosmetycznym rozdaniu! :) Nagroda: mega zestaw kosmetyków i gadżetów, na optymistyczne rozpoczęcie roku szkolnego :D. Link do konkursu: http://make-up-charm.blogspot.com/2013/08/powrot-do-szkoy-wygraj-zestaw-kosmetykow.html

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolorek, bardzo mi się podoba ! :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, a ten lakier wygląda ciekawie. Za taką trwałość to warto się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prowadzisz jeszcze tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorek bardzo ładny i super prezentuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń